Resultat var det.

Mycket jobb och en fiskeresa till Norge har gjort att arbetet har stått stilla ett tag. Nu är man dock tillbaka. Har börjat med motivlacken. För att den skall fästa bra har jag slipat klarlacken så grund färgen ser inte så bra ut nu men det kommer tillbaka senare. Till höger ser man baksidan och till vänster framsidan. Hade tänkt göra en hand som sträcker sig mot volym kontrollen men händer verkar vara lite över min nivå för tillfället. Än har jag inte riktigt bestämt mig om det blev fullt så bra som jag vill men det får smälta någon dag så får vi se. Har även börjat med en bänk som en polare har beställt kommer kanske lite bilder på den framöver. Det var allt från färgångorna för den här gången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde det var så körigt på jobbet att man inte hann kolla den =D

Skönt för dig att ha ett pass innestående - själv har man lika fullt upp när man är hemma med ungarna!

2009-06-13 @ 18:24:10
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Sara H

snyggt J-E!!

2009-06-14 @ 12:54:19
Postat av: Hakan

Bra jobbat! Det tar sig sa pyromanen!

2009-06-21 @ 02:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0